::Snow Pink::

Meet The Owner

Nama : Nur Shuhada Binti Yazid



Hello, welcome, nice to see, nice too read. Haha Hai I'm 16 y/o, i'm fb user, twitter user. haha search me @SyuhadaaYazid. Thankyou

Forever ♥



Awesome Classmate ♥

Template/Header:
Beautiful Monsterrz
Basecodes:
Nurul AtiQah



Aww cakkk. Hihi

Hi, assalaumalaikum, awww cakkkk. Hihihi rindu saya tak? Rindu tak???? Jawab lah rindu cepat! Kalau tak kita merajuk 5 minit. Lol. Dalame dah tak mengupdate blog nih, terima blog nih kosong kosong~. Hahaha Awak semua ape khabr? Sihat tak? Dah makan? Dah minum? Dah mandi? Lol. Hmm kita sihat je, awak semua nak tahu ramai tegur kita dah gemuk sekarang. Hmm :'( Mane ade kite dah gemok, stay cute jek tau kite. Hmm so lepas nih jgn tegur kite dah gemok ke pe ehh, . Hahaha. Okayy next storyy............




HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!

Hihi, harituh kan birthday kite, siapa ingat? *angkat kening sebelah cepat* Hahaha, 23.11 harituh birthday kite, kesian kan baru nak mengupdatenya sekarang, hmm tulah busy sgt :'( *Cehh busy lah sangat* Hahaha. Hmm tapii... Birthday kite takbest macam tahun lepas :'( Takde sape sambut birthday kite :'( Ayah kerja time tuh :'( Bf pulak dekat Melaka :'( Kawan2 semua...... Hmm :'( Okayy kite ingat nak sambut birthday kite. Tapi..... Hmm nvm ahh, tapi 25.11 tuh kan Fariz bawak keluar, elehh itupun aku yg mengajak, kalau tak takde makne nak keluarnyaaaa. Haha nasib baik jek tuh kann. Hahaha




11.12.12

Ehhh, 11.12.12 tahu tuh tarikh ape? Hehe yeayyy alhamdulillah dah 2 bulan dengan Fariz Ikmal Bin Badrul Hisham, alhamdulillah nk masuk 2 bulan nih takde lagi gaduh teruk2. Hihi you know what, idk why i'm too love him. Hehe I hope you will be mine forever sayang :* Hihi gatal SPM pun belum lepas lagi. Tapi kan, ahh tade tade aku sayangg dia, jgn CURI, RAMPAS, KACAU dia dari aku tau! Siapa CURI, RAMPAS, KACAU dia dari aku aku benci kau sampai mati. Hihihi dalah penat. Bye assalamualaikum ;)