::Snow Pink::

Meet The Owner

Nama : Nur Shuhada Binti Yazid



Hello, welcome, nice to see, nice too read. Haha Hai I'm 16 y/o, i'm fb user, twitter user. haha search me @SyuhadaaYazid. Thankyou

Forever ♥



Awesome Classmate ♥

Template/Header:
Beautiful Monsterrz
Basecodes:
Nurul AtiQah



Daniel Rosman

Hai kawan kawan, assalamualikum, hari ni nak bagitahu korg nih, yg Daniel Rosman dah tak :'( Dia dah tinggalkan kita buat selama lamanyaaaaaa :'( Dia accident semalam. Guys sumpah aku tak percaya, aku mcm takboleh terima kenyataan yg dia dah pergi buat selama lamanya. Hmm kalau aku tak boleh terima, apetah lagi family arwah, mesti sedih dengan pemergian arwah yg secara tiba tiba dan mengejutkan kita semua kan. Hmm

Aku dapat berita ni, pagi tadi time aku bagun tidur, pukul 10.30, abg aku cakap ;adik dani dah meninggal' then aku buat bodoh jela, yelaa sbb aku ingat abg aku main2. Hmm then abg aku ckp lagi sekali dgn aku 'kau tak percaya kau call yus' then aku terus call yus, hmm aku tak percaya langsung, sumpah, hmm
aku : hello , yus kau dekat mana
yus : aku dekat kulai
aku : kau buat ape dekat kulai
yus : dani dah meninggal accident
*sumpah aku terkejut mcm tak percaya langsung apa yg berlaku, aku call semua org, aku dah menangs.
Suddenly, ttbe tangan aku mengigil, aku mcm tak percaya langsung ape yg terjadi dekat arwah, hmm tapiii takde sape yg bagitahu aku lagi macam mana arwah boleh meninggal. Hmm kesian arwah, dia kecik lagi, hmm nak amik PMR pun tak lagi

Hmm tapi sebenarnya yg membuat aku tak percaya arwah dah pergi, mcm padahal baru aku nmpk dia, ttbe dia dah takde, siapa yg boleh terima kenyataan kan kalau mcm tuh, dia pernah jadi sebahagian dlm hidup aku, numb yg aku pakai nih numb dia, macam mana aku nak lupakan dia, hmm nanti kalau time birthday dia, mesti aku sebak, numb ni ounya free call dalah time birthday dia. Hmm ya allah kau kuat kan lah semangat aku ya allah :'(

Hmm yg aku tak boleh lupa time first aku jumpa kau, hahaha funny kan, kalau ingat balik, hmm tapi nak buat mcm mana kau dah pergi buat selama lamanya, apa yg boleh buat doakan kau semoga roh kau tenang dekat atas sana. Hmm aku takkan lupakan kau, kau ex aku. Hmm aku sayangg kau :'( Tapi Allah lebih sayang kan kau nak buat macam mana, al-fatihah :'(

04.04.1997 --> 25.08.2012