::Snow Pink::

Meet The Owner

Nama : Nur Shuhada Binti Yazid



Hello, welcome, nice to see, nice too read. Haha Hai I'm 16 y/o, i'm fb user, twitter user. haha search me @SyuhadaaYazid. Thankyou

Forever ♥



Awesome Classmate ♥

Template/Header:
Beautiful Monsterrz
Basecodes:
Nurul AtiQah



Aku rindu arwah :'(

Assalamulaikum, sebelum tuh mari lah kita sedekah kan al-fatihah dekat arwah Daniel Rosman, semoga rohNya tenang disana, dan semoga rohNya ditempatkan dikalangan org yg beriman.

Ya Allah Ya tuhan ku, kenapa lah aku tak still takboleh terima dgn pemergiannya ya allah, hmm kesian rohNya ya allah, setiap hari, tiap malam aku menangis, meratap arwah, hmm kalau arwah tengok aku asyik ratap je dia, mesti arwah tak tenang kan dekat atas sana, tapi nak buat mcm mana aku sebak sangat dengan pemergian arwah yg secara tiba tiba, aku macam tak boleh redha dengan pemergian nya Ya allah, hmm kalau lah aku dpat jumpa dia, sebelum dia pergi ya allah betapa gembiranya aku, tapi nak buat mcm mana dah takdir menentukan yg dia dah pergi buat selama lamanya.

Hmm memang senang semua org ckp, terima pemergiaan arwah, redha, berdoa utk arwah, mmg semua senang ckp mcm tuh, cuba kalau diiaorg dekat tempat aku, hmm k bagi sesetenggah org mmg lah mcm takde pape kan,hmm dia ex aku, aku sayangg dia, dia selalu buat aku gembira, hmm time tga couple dgn dia korg nak tahu dia lah lelaki yg paling baik, dia tak pernah tengking aku, hmm aku rindu dia. Hmm aku selalu sgt berharap tiap mlm kalau aku tidur dia muncul dalam miimpi aku and aku nak ckp dgn dia, yg aku rindu sgt dgn dia, and aku tak sanggup dgn pemergianan dia yg selama lama nya tuh. Hmm aku harap sgt dia dtg dalam mimpi aku dan ckp dgn aku 'jgn bersedih, aku dah tenang dekat atas ni' Ya allah betapa gembiranya aku kalau dia muncul dlm mimpi aku dan berkata mcm tuh. Hmm :'((

Ya allah aku mohon kepadamu supaya arwah dtg kepadaku dan cerita kan semuanya :'(